Kje so dobri kadri?

Kje so dobri kadri?

  • Google Plus
 Zaposlitveni portal MojeDelo.com je že tretjič organiziral Karierni sejem v Mariboru, na katerem je razstavljajo več kot petdeset uspešnih podjetij, med njimi pa je bilo kar dvajset podjetij iz Avstrije. Ljudje, ki iščejo zaposlitev, so prišli takoj ob odprtju sejma in imeli priložnost spoznati podjetja, ki so na voljo v njihovem okolišu, se pozanimati o delovnih mestih in dobiti izkušnjo razgovora za delo. Med podjetji so bila tudi Magna Steyr, Pošta Slovenije, Mark Metal. Bookmark Leather, Decathlon in številni drugi.

 

V okviru Kariernega sejma je bil medijski posvet, kjer so se sogovorniki spraševali, kje so dobri kadri, kje jih najti in kako priti do njih. Na okrogli mizi so tako sodelovali: 

  • Mirjana Zgaga, območna direktorica OS Maribor, Zavod RS za zaposlovanje,
  • Aleksandra Podgornik, direktorica Štajerske gospodarske zbornice,
  • Helena Rous, odgovorna za razvoj kadrov v BOXMARK LEATHER d.o.o.,
  • Martin Mlakar, direktor področja kadrovskih in pravnih zadev Pošta Slovenija, d.o.o.
  • Eva Pfurtscheller, predstavnica ADVANTAGE AUSTRIA Ljubljana
  • Robert Žunkovič, Mark Metal
  • Maruša Grah, vodja marketinga organizatorja in največjega zaposlitvenega portala MojeDelo.com.

 

Mirjana Zgaga iz območne enote Zavoda za zaposlovanje je povedala, da na Štajersko prihajajo pozitivni trendi, sicer z zamikom, a se nakazujejo. Še vedno je regija nekoliko nad povprečjem brezposelnosti, kar je tisto, kar si zares želijo preseči: » 51 % je dolgotrajno brezposelnih, kar se mi zdi katastrofalna številka. Eden od ciljev države mora biti tudi, da podpre delodajelce, ki želijo zaposliti kadre, ki nimajo znanj in jih morajo delodajalci zato dalj časa uvajati. » 

To, da je v štajerski regiji samo 0,5 % velikih podjetij, kar predstavlja velik problem, je predstavila Aleksandra Podgornik, predsednica Štajerske gospodarske zbornice, in nadaljevala, da je so se mala podjetja znašla v zelo težkem položaju, kako rasti.

»V naši regiji smo izgubili največ velikih podjetij, s tem nam je padla dodana vrednost, k temu moramo stremeti, da se odpre še kakšno veliko podjetje pri nas, ki bo na veliko zaposlovalo.«

Robert Žunkovič, ki prihaja iz Mark Metala, je poudaril, da iščejo nove kadre s pomočjo družabnih omrežij in poznanstev in da sodelujejo tudi s šolami, k njim mladi hodijo tudi na prakso. 

Mark Metal je uspešno družinsko podjetje, ki ima 90 zaposlenih, želijo pa si jih 200.

»Iščemo strojno smer, strojne tehnike, je pa težko najti kader z izkušnjami. Dnevno dobimo od 20 do 30 prošenj za delo, so pa to večinoma brezposelni. Ti nam pošiljajo prošnje. Naše matično podjetje že iz šole dobivajo kadre, pri njih pol leta opravljajo prakso in se takoj vidi, kdo od kadrov je primeren.«

Martin Mlakar iz Pošte Slovenije je povedal, da so včasih nove kadre iskali interno, vendar jim to več ni dovolj, zato jih iščejo po vseh zaposlitenih kanalih.

 »Več kot 800 razgovorov smo imeli letos, 220 novih zaposlitev smo realizirali, iščemo povsod, ta trenutek jih imamo namen zaposliti še petdeset.«

Helena Rous iz Bookmark Leather je povedala, da je odnos do dela, do sodelavcev in pripadnost podjetju tisto, kar iščemo.

»Zavedamo se, da izdelanega človeka ne bomo dobili. Zato pa smo pripravljeni prekvalificirati kader, če obstaja želja in volja kadrov.«

Poudarila je še, da preberejo čisto vsako prošnjo, zato je zelo pomembno, kaj napišete vanjo in da ne dajete napačnega vtisa o sebi.

Eva Pfurtscheller iz Advantage Austria je povedala, da se je zanimanje avstrijskih podjetij za širitev posla v Sloveniji razširilo.

Magna bo trenutno iskala 400 zaposlenih in na dolgi rok bo potrebovala okrog 3.000 ljudi v Sloveniji.”

Pri naših prosilcih za službo je ključno znanje nemškega jezika, veliko ljudi reče, da znajo nemško, a se v bistvu izkaže, da ga ne, je še povedala in poudarila, da je zadovoljna z zanimanjem avstrijskih podjetij v Sloveniji.

Maruša Grah, vodja marketinga pri Stiria Digital Marketplaces, ki upravlja s portalom MojeDelo.com je povedala, da se dober kader prične pri vsakem posamezniku. »Če mi vemo, kaj želimo in v čem smo dobri, se bomo delodajalcu lahko prodali. Izhajate iz sebe in se prijavite tam, kjer čutite, da ste lahko res dobri.« Množičen obisk na letošnjem Kariernem sejmu MojeDelo.com v Mariboru je ponovno dokazal, da so tovrstni dogodki izredno uspešna oblika stika med delodajalci in iskalci ter karierno usmerjeni posamezniki.

 

 

 

 


Ste poročene in iščete popolno darilo za svojega moža? Končno vam lahko ponudimo darilo, ki je zabavno in poučno obenem ;)

Nova knjiga Kamenka Kesarja Žena ima vedno prav.

kamenko.si


comments powered by Disqus